Våre vilkår

  • Det er ingen bindingstid på Den grønne kassa, men du inngår et abbonemang. Du kan hoppe over en kasse eller si opp kundeforholdet. Det eneste du må huske på da er endringer og avbestillingsfrister se om tjenesten. Bytter du kasseavtale, hopper over eller lignende må du sende oss en mail før fristen. Refunderinger kan ta fra 1-3 dager før de syns på din konto.
  • Er du ikke fornøyd tar du kontakt med oss på kundeservice (@) dengronnekassa.no eller på via melding på facebooksiden så ser vi selvfølgelig på hva vi kan gjøre for å rette opp i feilen. Mangler det en vare så krediter vi for denne. Vi refunder også for eventuelle dårlige grønnsaker om du skulle være uheldig å motta dette. Avbestlling av kassen må skje skriftlig til kundeservice innen fristen! Vi tar ikke i mot retur av kasser da den ikke vil overleve å bli returnert og det ikke er returrett på mat
  • Veganermat AS er ansvarlig for utsendelse og selve betalingen av kassen din. Skal du handle andre ting hos veganermat.no som du ønsker skal følge med i kassen din uten at du betaler frakt må du huske å sende inn bestillingen din før torsdagen uken før kassen sendes ut. Da velger du "sammen med den grønne kassen" i utsjekkingsområdet
  • Det er veldig viktig at adresse og telefonnummer du har gitt oss stemmer. Er det ingen hjemme eller det er for vanskelig å finne fram kan kassen i noen tilfeller havne på postkontoret selv om vi har gitt bedskjed om at den skal settes igjen ved dør. Dette kan for eksempel være om du bor i en boligblokk eller et hus med flere innganger. I de tilfeller hvor maten settes igjen utenfor hos deg eller på postkontoret er ansvaret for maten din. Du blir uansett belastet for fullt beløp.
  • Det er ditt ansvar å passe på at betalingskortet ditt stemmer og oppdatere oss med kortinformasjon. All kortinformsjon er SSL-kryptert i betalingsløsningen så inforamsjonen din er trygg. Får du feilmeldinger eller møter på et problem med kortet, kan vi selvfølgelig bistå og hjelpe deg å finne ut hva som er feil.
  • Bor du i et område utenfor dekningsgraden av På døra tjenesten til Bring kan du bli belastet for et gebyr på 69 kr. Dette rett og slett for å dekke opp for en høyere fraktpris. Se om postnr ditt står på denne listen over dekning av På døra. Står du ikke her vil du få et tilleggsgebyr

Når du bestiller Den grønne kassa godtar du disse vilkårene.